preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
Tražilica
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
IZDAVANJE POTVRDA

Učenici i roditelji, mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu kojom se dokazuje da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u školu kao redoviti učenik odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku potrebno je odabrati svrhu potvrde.

 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5401391
Ovaj mjesec: 2141
Ovaj tjedan: 421
Danas: 421
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

 

 

https://zdravstvena-skola.glide.page

 

VJERA BARBIR ALAVANJA:       https://linktr.ee/glideapps

UČENIČKI RADOVI

U NASTAVKU SU POVEZNICE NA PADLETE NA KOJIMA SE NALAZE UČENILČKI RADOVI IZ PREDMETA

INFORMATIKA / RAČUNALSTVO

Radovi su nastali kao rezultati raznih projektnih aktivnosti.

 

 

Matematika, 1. razred

EDUTORIJ (e-Skole)

1. Brojevi

Elemente skupa obično zapisujemo unutar vitičastih zagrada, a nazive skupova označavamo velikim tiskanim slovima.


1.2 Prirodni, cijeli i racionalni brojevi

 Projekt - Magični kvadrati 

U sklopu projekta o temi Magični kvadrati, vaš je zadatak u tročlanim skupinama obraditi zadanu temu, izraditi plakat i prezentaciju. Evo i nekih smjernica kojima se možete voditi tijekom projekta: ​

  • Istražite pojedinosti iz povijesti ili legende vezane za magične kvadrate.
  • Otkrijte ostale zanimljive pojedinosti u Dürerovu magičnom kvadratu. 
  • Pronađite još neki primjer poznatoga magičnog kvadrata.
  • Navedite neke posebne vrste i podvrste magičnih kvadrata.
  • Izradite sami jedan magični kvadrat reda 4 i reda 5 te opišite postupak kojim ste se pritom koristili.
 
 
Dokumenti


Medijska pismenost

CILJ: aktivno pratiti vijesti i o njima kritički promišljati!

Osnove programiranja

 Uvod u programiranje

 

Građa računala

 

Građa računala
Priloženi dokumenti:
2 1 Spremnici racunala.ppt

Excel - radni materijali

Dragi učenici,

ovdje ćete pronaći materijale koje je potrebno obraditi za domaću zadaću.

Sva pitanja možete poslati i elektroničkim putem na adresu:

mirjana.gacina-bilin@skole.hr

 

 

  • na radnoj površini kreirajte mapu pod svojim imenom i prezimenom, razred, grupa
  • pospremite u nju ove dvije ZIPane mape zadatak 1. i zadatak 2. 
Priloženi dokumenti:
1. zadatak.zip
2. zadatak.zip

Moodle MOOC

Moodle MOOC - prvi CARNetov masovni otvoreni online tečaj

Dragi nastavnici i učenici!

Danas (srijeda) je posljednji dan prijava na Prvi CARNetov masovni otvoreni online tečaj - Moodle MOOC (do 22:00).
Namijenjen je nastavnom osoblju osnovnih i srednjih škola, visokoškolskih i drugih obrazovnih i znanstvenih ustanova ali i svim drugim zainteresiranim korisnicima u Republici Hrvatskoj i regiji koji žele naučiti kako samostalno osmisliti i izraditi online tečaj u Moodle-u.

Profesorica Suzana Ružić-Mateljan i ja smo pripremile za vas jednu kratku prezentaciju kako biste se lakše snašli u cijeloj priči. Nju ćete pronaći pod opširnije.

​Mirjana Gaćina-Bilin, prof.

 

Uz prezentaciju, na slijedećim linkovima možete pogledati: 

 

Priloženi dokumenti:
Moodle.pptx
Moodle.ppsx

Pomrčina Sunca, 20.03.2015.

Pomrčina sunca u Splitu

http://www.timeanddate.com/eclipse/in/croatia/split

 

SOCRATIVE

sokrative

Dokumenti


Mirjana Gaćina-Bilin

Život je kratak, prekrši pravila,

opraštaj brzo, ljubi polako, voli iskreno. 

Smij se bez kontrole, i nikad nemoj požaliti što se smiješ.

 Plači kada ti se plače i budi siguran
da to i misliš. 





Život možda nije zabava kojoj smo se nadali,

 ... ali dok smo ovdje, plešimo.




BILJEŽILI SMO U NAŠOJ ŠKOLI:
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje DANA SIGURNIJEG INTERNETA

Jedna od prvih definicija medijske pismenosti
„sposobnost građana da ostvare pristup, analiziraju i proizvode informacije u određene svrhe
dali su stručnjaci na konferenciji u Washingtonu 1992. na kojoj se zalagalo da medijska pismenost postane obavezan predmet u američkim državnim školama.

Preporučili su da obrazovanje iz medijske pismenosti bude široko i da obuhvaća građansku  obaviještenost, estetsko ocjenjivanje i izražavanje, društvenu angažiranost, samopoštovanje i potrošačku svijest.


 

 

Realizacija projekta: SIGURNOST NA INTERNETU

Voditeljica: Željana Ritaž, 2. b
Mjesto događanja: Multimedijska dvorana
Datum: 12.02.2019.
Sudionici: učenici prvih i drugih razreda (1.a,b,d,e,f,g, 2.a,b)
Mentorice:  Suzana Ružić Mateljan, prof.
                   Mirjana Gaćina Bilin, prof.

Pročitajte više pod "opširnije" te pogledajte program događanja u priloženom dokumentu.


Ljudi često ne razmišljaju je li medijski sadržaj lažan ili istinit.

Prihvate ga takvog kakav jest, a da pri tom kritički ne promišljaju o samom sadržaju. To je veliki problem današnjice budući je lako manipulirati ljudima koji nemaju vlastite stavove i sposobnost kritičkog razmišljanja.

Zato moramo mlade učiti da se bore za sebe i svoja prava. Ne vjerujte svemu što vidite!

Mnoge slike na internetu šire lažne informacije. Pri tom su gotovo uvijek uređene s raznim alatima za obradu fotografija.
Provodeći previše vremena na društvenim mrežama i gledajući svakodnevno takve slike, adolescenti stvaraju nedostižne ideale te se pri tom osjećaju loše zbog svog izgleda. Često dolazi i do diskriminacije pojedinaca koji odstupaju od standarda i nametnutog mišljenja društva.

Društvene mreže loše utječu na društvo, gubimo sposobnosti komunikacije, pismenosti, razvijanja stavova i kritičkog mišljenja.

Medijska pismenost je mogućnost analize, kritičkog vrednovanja, postavljanja stavova i stvaranja novog medijskog sadržaja.

Nina Grbić, 1.f

 

 



Priloženi dokumenti:
Program.pdf (205.14 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju