preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

H N K

GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Kino Zlatna vrata
Gradska knjižnica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 4663801
Ovaj mjesec: 624
Ovaj tjedan: 3877
Danas: 624
Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

CANVA - izrada plakata

Upute za izradu plakata

 

* Plakati se izrađuju pomoću alata canva (canva.com).

* Plakati su informativnog karaktera, stoga moraju udovoljavati osnovnim zahtjevima:

  • jasno prikazana poruka
  • preglednost
  • laka čitljivost
  • mogućnost izvlačenja glavne ideje i bez nazočnosti autora plakata.

* Dimenzija plakata mora biti A2 ili veća, formata .jpeg i .pdf

* Eventualni grafički prikazi (krivulje, tablice, slike) moraju biti označeni (kao na Slici 1.). Plakat mora imati jasno istaknuto i čitljivo ime i prezime autora, razred, školsku godinu i ime i prezime predmetne nastavnice. Ovi se podatci (u obliku kartice) postavljaju na dno plakata (veličina fonta treba biti manja od ostatka teksta).

* U donjem desnom uglu navedite slijedeće:

  • AUTORI: ime prezime, razred...
  • MENTOR: ime i prezime mentora

* U donji lijevi ugao umetnite logo škole (Slika 1).

Slika 1.

          

    

    

 

Detaljne upute za izradu plakata možete pronaći u dokumentu plakat.pdf.

Priloženi dokumenti:
plakat.pdf
Internet provjera 2019.docx

Stereotipi i predrasude - ANKETA

 

KLIKNI NA SLIKU!

UNESI KOD: 548232

 

Planiranje i izrada digitalnog rada

Powered by emaze

Lažne vijesti i dezinformacije

Domaći rad

 

1. Zadatak

  • otkriti koja je vijest istinita, a koja lažna; 
  • prepoznati odlike istinite vijesti; 
  • prema unaprijed zadanim kriterijima i pravilima prepoznati lažnu vijest

2. Zadatak 

  • usporediti svoja promišljanja sa promišljanjima novinara novinara Petra Vidova autora članka o lažnim vijestima na Faktografu.

Faktograf je medijska platforma koja je dio međunarodne fack-checking mreže. Fack-checking(hrv. "provjeravanje činjenica") je postupak provjere točnosti, odnosno činjenične utemeljenosti izrečenih tvrdnji i iznesenih podataka koji se pojavljuju u javnom prostoru, najčešće posredstvom različitih medija.

 

1. vijest

https://slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/533546/pad-velog-mista-split-je-po-proracunskim-prihodima-siromasniji-i-od-obrovca-vrlike-i-vukovara-a-apsolutni-rekorder-po-bogatstvu-je-mala-dalmatinska-opcina

2. vijest

https://gol.dnevnik.hr/clanak/rubrika/nogomet/sandro-tonali-novi-pirlo-koji-nevjerojatno-podsjeca-na-talijansku-legendu---546738.html  Link na članak novinara Petra Vidova: https://faktograf.hr/2018/02/28/slobodna-dalmacija-jedna-naslovnica-dvije-lazne-vijesti/ 

 

Izvor:

 

 

ISPIT
Primjeri popisa literature

 

PRIMJERI NAVOĐENJA REFERENCI U POPISU LITERATURE

 

Elektronički izvori 

Web članak / članak na internetskoj stranici

Primjer 1

Boban, M. (2016, 4. veljače). Sigurnost i turizam. Poslovni turizam. Preuzeto s http://terraconbusinessnews.com/turizam-i-sigurnost-planiranje-sigurnosti-u-turizmukao-znacajan-ekonomski-faktor-uspjesnosti-hrvatske-kao-pozeljne-turistickedestinacije/ (15.09.2016.)

Prezime, inicijal(i) osobe koja je napisala članak. (datum objave). Naslov članka. Naziv internetske stranice. Preuzeto s http://xxxxx (dd.mm.gggg)

 

Slika preuzeta s internet izvora

Primjer 2

Iznad preuzete slike piše se naziv slike (putem opcije Insert caption), a ispod preuzete slike, veličinom točaka (font) 10, piše se potpuni izvor podataka, koji uključuje direktnu poveznicu. U popisu literature, piše se potpuna referenca.

 

Knjiga

Primjer 1

Prezime, inicijal imena autora. (Godina izdavanja). Naslov: podnaslov (podatak o izdanju ako je naveden na publikaciji). Mjesto izdavanja: Nakladnik.

Cvrtila, M. i Pavetić, D. (2011). Poslovanje vježbovnih tvrtki putem web aplikacije: priručnik za učenike i nastavnike: modularni kurikulum vježbovnih tvrtki. Zagreb: Ekonomska škola Katarina Zrinski.

 

 

Knjiga dostupna online

 

Primjer 2

Cvrtila, M. i Pavetić, D. (2011). Poslovanje vježbovnih tvrtki putem web aplikacije: priručnik za učenike i nastavnike: modularni kurikulum vježbovnih tvrtki. Preuzeto s http://www.pvt.hr/media/uploads/_docs/mkitpvt.pdf (10.05.2017.) 

 

Mikulić, I. (2016, 12. listopada). I u Slavoniji studenti mogu studirati preko interneta. Glas Slavonije. Preuzeto s http://www.glas-slavonije.hr/314252/7/I-u-Slavonijistudenti-mogu-studirati-preko-interneta (15.05.2017.) 

 

Literatura:

Šojat, L.(2017, 05. lipnja). PROŠIRENE UPUTE ZA CITIRANJE I NAVOĐENJE LITERATURE. Preuzeto s https://www.zrinski.org/media/uploads/nikola- zrinski/dokumenti/upute_za_citiranje_i_navodenje_literature_vszrinski_ver02.pdf (28.01.2019.)

 

Medijska pismenost

 

KAKO PREPOZNATI LAŽNE VIJESTI

 

 Kad god koristite medije promišljajte o sljedećim pitanjima:

  • Tko je ovo napravio?
  • Tko je ciljana publika?
  • Tko je za ovo platio, ili tko je plaćen ako kliknemo na ovo?
  • Kome bi ova poruka mogla koristiti, ili štetiti?
  • Što je izostavljeno iz ove poruke, a moglo bi biti važno?
  • Je li ovo vjerodostojno (i zbog čega tako misliš)?

 

ŠALABAHTER S PITANJIMA ZA KRITIČKO RAZMIŠLJANJE

http://www.medijskapismenost.hr/salabahter-s-pitanjima-za-kriticko-razmisljanje/

 

ISTINA ILI LAŽ? 4 PITANJA ZA BRZU PROVJERU VJERODOSTOJNOSTI VIJESTI NA INTERNETU

http://www.medijskapismenost.hr/istina-ili-laz-4-pitanja-za-provjeru-vjerodostojnosti-vijesti-na-internetu/


 

 


  1. korak: odabrati tim (2-3 učenika čine jedan tim)
  2. korak: odabrati temu sa stranice  http://www.medijskapismenost.hr/
  3. korak: pronaći literaturu
  4. korak: unutar zadanog vremena istražiti sadržaje te provesti istraživanje na odabranu temu
  5. korak: prenjeti sadržaj u jedan od predloženih prezentacijskih alata (prezentacija, visual story ili igra (Emaze, Prezi, Sway))
  6. korak:  izraditi plakat (canva)
  7. korak: izraditi web stranicu (weebly, wix)
  8. korak: izraditi scenarij za film ili igrokaz
  9. korak: izlaganje vlastitih radova (učionica; multimedijalna dvorana)
Alati

Besplatne slike

 

 

Creative commons je najbolja opcija za legalno i sigurno korištenje sadržaja na webu, budući da postoji velika količina kvalitetnih radova distribuiranih pod ovom licencom. Neke od najpopularnijih stranica za takve radove su:

  1. Flickr (potrebno uključiti CC pretraživanje)
  2. Pixabay
  3. Unsplash
  4. Gratisography

Autorska prava na Internetu: Pogrešna tumačenja i pravilno korištenje. Virtualna tvornica. Preuzeto s https://www.virtualna-tvornica.com/autorska-prava/ (10.01.2020.) 

 


Video

 

https://www.kizoa.com/

https://www.moovly.com/

 


Plakat

 

https://www.canva.com/

 


Web stranica

 

https://www.wix.com/

 


Alati za obradu slika

 

       PhotoScape X

       PicsArt

       Adobe Photoshop Express

       Inkscape

       Fresh Paint

Upute za korištenje Emazea

Powered by emaze


 

Upute za korištenje Prezia

 

Pošto trenutno ne postoji embed gumb za Prezi Next. Ovdje se nalazi kod koji možete koristiti za integriranje prezentacije u web stranicu.

<iframe src="your_view_link/embed" width="550" height="400">   </iframe>

 

 

Tražilica



ONLINE ŠKOLA

EDIT code school


 


NATJEČAJ

DOKUMENTI ŠKOLE

POLITIKA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI
Priloženi dokumenti:
POLITIKA O ZASTITI PRIVATNOSTI.pdf


Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

E - DNEVNIK


Office 365


e-Škole EDUKACIJA

Sigurnost na netu

MATURANTI


Korisni linkovi

Samsung school


Samsung School


e-Škola


Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2


 


Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?






Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Novosti iz CARNeta
CARNet
01.10.2020. 10:02
Nabava usluge organizacije i provedbe radionica
Broj objave u EOJN RH: 2020/S 0F2-0034998 The post Nabava usluge organizacije i provedbe radionica appeared first on CARNET .

01.10.2020. 09:56
Poziv na istraživanje tržišta – sustav za korisnike CARNET gama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave sustava za korisnike CARNET gama u sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih ... The post Poziv na istraživanje tržišta – sustav za korisnike CARNET gama appeared first on CARNET .

30.09.2020. 15:00
Nabava računalno-komunikacijske opreme
Broj objave u EOJN RH: 2020/S 0F2-0034954 The post Nabava računalno-komunikacijske opreme appeared first on CARNET .





preskoči na navigaciju