preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
Tražilica
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



 

Office 365


 

BRINI O SEBI!

 



PRIRUČNICI ZA MATURU

EDIT code school


 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

 
Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
CARNet
23.04.2021. 12:06
Elements of AI pokreće veliki natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola
Elements of AI dosad je u Hrvatskoj privukao više od 21 tisuću polaznika, a za učenike osnovnih i srednjih škola sada je pokrenuto AI School Challenge natjecanje. Nositelji projekta u ... The post Elements of AI pokreće veliki natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola appeared first on CARNET .

22.04.2021. 13:56
Nabava usluge izrade scenarija poučavanja
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi postupak javne nabave usluge izrade scenarija poučavanja. Nabava se provodi u sklopu projekta e-Škole koji je pak dio sveobuhvatnog programa modernizacije hrvatskog ... The post Nabava usluge izrade scenarija poučavanja appeared first on CARNET .

22.04.2021. 12:53
Virtualna radionica: ,,Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi"
CARNET nastavlja niz virtualnih radionica za odgojno-obrazovne djelatnike u školama s temama vezanim uz pripremu i provedbu videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznavanje sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET, ... The post Virtualna radionica: ,,Planiranje nastavnih aktivnosti u kombiniranoj i online nastavi" appeared first on CARNET .

REFERADA
RADNO VRIJEME
UČENIČKE REFERADE SA STRANKAMA
radnim danom
od 11:00 do 13:00 sati

Stranke se moraju prvo obratiti mail-om 
split@zdravstvenaskola.hr
Samo u hitnim okolnostima se dolazi u učeničku referadu.
Maske su obvezne, a ruke se na ulazu u školu dezinficiraju.
 
 

POLITIKA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Priloženi dokumenti:
POLITIKA O ZASTITI PRIVATNOSTI.pdf

 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 4800713
Ovaj mjesec: 9870
Ovaj tjedan: 2728
Danas: 258
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Samovrednovanje

 

Proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:

  • koliko smo dobri,
  • kako to znamo i
  • što možemo napraviti kako bi bili još bolji?

Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe.

Školski tim za kvaliteteu popunjava Izvješće o samovrjednovanju škole koje sadrži:

Opći dio: opći podatci o školi i specifičnosti škole te strategija razvoja.

Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja: uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa.

Osvrt na prioritetna područja: na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.

KREDA analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole: prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest kategorija:

 

 Čime se možemo pohvaliti?
 S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
 Koji su naši neiskorišteni resursi?
 Što nas koči na putu prema napretku?
 Što možemo napraviti da budemo još bolji?
 Tko nam može pomoći u napretku?

 

 

 

 

Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.

Školski razvojni plan: za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.

                                                                                                                                                                   Školski tim za kvalitetu i samovrednovanje škole

Školski tim za kvalitetu

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2017./2018.:

- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Diana Vukušić

- Marijana Geets-Kesić

- Ana Paradžik

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2018./2019.:

- Ana Paradžik - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Silvana Karabatić Knezović

- Diana Vukušić

- Marijana Geets-Kesić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2019./2020.:

- Marijana Geets-Kesić - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Ana Paradžik

- Silvana Karabatić Knezović

- Diana Vukušić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2020./2021.:

Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Ana Paradžik

Marijana Geets-Kesić

- Diana Vukušić

 

 

Dokumenti

Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.



preskoči na navigaciju