« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
RADNO VRIJEME SA STRANKAMA
Učenici i roditelji, mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u školu i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.
Međunarodni dan medicinsko laboratorijskih djelatnika 15.04.2024, ove godine obilježava se pod temom "Čuvari kvalitete i sigurnosti pacijenata: Biomedicinski laboratorijski znanstvenici".
Medicinsko biokemijska dijagnostika – znanost i njezini djelatnici, Biomedical laboratory science - BLS je profesija koja kombinira izazove medicine, osnovnih znanosti i kliničkih znanosti. Ovi znanstvenici djeluju kao detektivi, jer otkrivaju bakterije i viruse i utvrđuju uzroke bolesti analizom različitih vrsta uzoraka. Zapravo, često rade u medicinskim laboratorijima u bolnicama. Usred pandemije COVID-19, oni su vitalni resurs! Međunarodna federacija biomedicinskih laboratorijskih znanosti ustanovila je BLS Day 1996. kako bi promovirala ključnu ulogu ovih posebnih znanstvenika u sustavu zdravstvene zaštite.
Biomedicinska laboratorijska znanost kombinira znanja, vještine i sposobnosti u medicini, fizikalnim znanostima, tehnologiji i statistici s naglaskom na analizu uzoraka pacijenata kako bi se pomoglo u dijagnosticiranju i liječenju bolesti.
Obrazovanje i osposobljavanje medicinsko biokemijskog djelatnika čini profesiju jedinstvenom u usporedbi s drugim profesijama u smislu znanja o osiguranju kvalitete, evaluaciji predanalitičkih uvjeta i procjeni njihovog utjecaja, validaciji medicinske laboratorijske analize, razmatranju mjerne nesigurnosti i biološke varijabilnosti i razumijevanje postanalitičkih situacija koje se koriste za dijagnostiku bolesti, praćenje liječenja i procjenu zdravstvenog stanja.
Medicinsko biokemijski djelatnici jedna su od najvećih skupina zdravstvenih radnika i imaju ključnu ulogu u medicini i javnom zdravstvu. Najbolja osoba za promicanje naše struke je samouvjereni medicinsko biokemijski djelatnici.
Pod opširnije možete vidjeti kako su učenici naše škole ZLT smjera maturalnog razreda, budući medicinsko laboratorijski djelatnici uz stručno vodstvo nastavnica Vesne Gotovac, Nediljke Petrovski i Marijane Ćurin, pokazali sve svoje sposobnosti i vještine u „organiziranom laboratoriju“ u radu sa pacijentima. Zahvaljujemo svim djelatnicima škole koji su nam pomogli proslaviti naš dan.
Učenici koji su sudjelovali u upisu, uzorkovanju i pripremi uzoraka su Tara Bilač, Laura Vladislavić, Ela Jukić-Peladić, Barbara Marović, Leonora Orlić, Nea Vlastelica, Frane Kukoč, a u analiziranju svi ostali učenici 4.g.
Vidite da je bilo radno i zabavno a povratne informacije pacijenata i „laboranta“ su pozitivne i jedva se čeka da ponovno ovako organiziramo laboratorij.
Sve pozdravljamo: učenici 4. g razreda, Marijana Ćurin, Vesna Gotovac i Nediljka Petrovski.
BR. PROJEKTA: 2022-1-HR01-KA122-VET-000077354
Zdravstvenoj školi Split su dodijeljena sredstva za provedbu projekta mobilnosti 20 učenika i 2 nastavnika u pratnji u sklopu projekta Erasmus+ ključne aktivnosti 1 u području strukovnog obrazovanja po nazivom "NOVE VJEŠTINE ZA NAS". Odobreno je ukupno 56.138,00 EUR. Planirana je mobilnost u Dublin, Irska, u ožujku 2023. godine s ciljem obavljanja stručne prakse. Trajanje samog projekta je 12 mjeseci (01.09.2022.-31.08.2023. god)
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih kontinuirano provodi aktivnosti usmjerene na promociju cjeloživotnog učenja te organizira nacionalnu obrazovnu kampanju Tjedan cjeloživotnog učenja koji se ove godine održava od 26.9. do 2.10. 2022.
Tjedan cjeloživotnog učenja svake se godine obilježava u brojnim zemljama na svim kontinentima i s istim ciljevima: senzibilizirati javnost za izgradnju pozitivnog ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, promicati kulturu učenja te potaknuti osobnu motivaciju pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja.
Nastavnici naše škole uključili su se u provedbu Tjedna cjeloživotnog učenja.
Živimo u vremenu u kojem smo sve više izloženi Sunčevom zračenju uz trend porasta kožnih novotvorina. Više o ovoj temi moći ćete poslušati u četvrtak, 29.9.2022. u 19 sati u online predavanju Katije Biskupović, dr. med. i Silvane Karabatić Knezović, dr.med. “Koža pamti" - faktori rizika za razvoj malignih novotvorina kože” putem poveznice. Očekivano trajanje predavanja je 60 minuta.
Prema definiciji Svjetske zdravstvene organizacije oralno zdravlje je stanje zdravih i za funkciju sposobnih zuba i njihovih potpornih tkiva uključujući zdravlje svih dijelova usne šupljine koji sudjeluju u žvakanju. Žvačna funkcija nije jedini cilj u očuvanju oralnog zdravlja nego važnu ulogu imaju i estetika i fonacija. U petak, 30.9.2022. u 13.15 sati u multimedijskoj dvorani škole poslušajte predavanje “Prevencija i zaštita oralnog zdravlja, uloga medinciske sestre i dentalnog tehničara/ke u dentalnom timu” koje će održati Tomislav Buljubašić, dentalni tehničar, Jelena Šilić, dentalna tehničarka i Mira Talaja, mag. med. techn.
Pridružite se ovim zanimljivim predavanjima!
POZIV UČENICIMA (2. i 3. razreda te 4. A i B)
Dragi učenici,
pozivamo vas da i vi budete dio 13. Smotre „E-medica“ koja će se održati 30.rujna – 2.listopada 2022. u Termama Tuhelj. Projekt E-medica predstavlja virtualnu zajednicu svih zdravstvenih škola RH i inozemnih škola (Slovenija, Srbija, Makedonija). Više o samom projektu pročitajte dokumentu https://bit.ly/E-MEDICA, a na poveznici https://adobe.ly/3DlAvmX pogledajte kako nam je bilo na 12. Smotri.
Ukoliko želite biti dio ove velike i hvalevrijedne Smotre na poveznici https://bit.ly/MOTIVACIJSKO-PISMO napišite svoje motivacijsko pismo (ROK:21.rujna 2022.) zašto baš vas da odaberemo. Oni najkreativniji kreću na „avanturu” – puno lijepih druženja, stjecanja novih prijateljstava i novih znanja.
ŠKOLSKI KOORDINATOR: Marija Jurišić Šarlija