preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
IZDAVANJE POTVRDA

Učenici i roditelji, mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u školu i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.

 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5400853
Ovaj mjesec: 1600
Ovaj tjedan: 2780
Danas: 212
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pozitivna psihologija - što je to?
Autor: Ines Roso Perić, 19. 11. 2011.

 

Tajna sreće jest brojati dobre stvari u životu dok drugi zbrajaju nevolje. (Wiliam Penn)

Ako želite saznati što je pozitivna psihologija i čime se bavi pročitajte nastavak teksta. Učenici koji bi željeli saznati više o pozitivnoj psihologiji mogu se prijaviti osobno (ili na e-mail ines.roso-peric@skole.hr) do 21. studenog. Nakon vaših prijava dogovorit ćemo se o vremenu i mjestu održavanja radionica. Radujem se druženju s vama.

Vaša psihologica,Ines Roso Perić


Ako pitamo prosječnu osobu čime se bavi psihologija njen odgovor će vjerojatno biti povezan s psihičkim problemima i poremećajima kao što su anksioznost, depresivnost, različite vrste ovisnosti i sl. Kada su učenike trećeg razreda osnovne škole pitali tko je psiholog neki od njihovih odgovora bili su: „Psiholog je onaj koji djeci pomaže ako su zločesta i koja se puno tuku i svađaju“, „Psiholog radi u školi da nauči djecu da budu dobra. Kad smo zločesti idemo kod psihologa“, „Psiholog se bavi rješavanjem problema. Za mene je psihologica nježna, dobra žena. Ne rješava sve grubim glasom i ponašanjem nego nježnim glasom i ponašanjem. Svima pomaže.“

Ovakvi odgovori o psihologiji i psiholozima ne začuđuju budući da je psihologija tijekom prvog stoljeća svog postojanja bila usmjerena na razumijevanje i ublažavanje negativnih stanja i pojava. Usmjerenost na negativna stanja i pojave razumljiva je budući da su ona jako neugodna i mogu nam život učiniti nepodnošljivim dok s druge strane, s pozitivnim emocijama obično nemamo nikakvih problema.

Između dva svjetska rata psihologija je imala tri opća cilja. Prvi je bio usmjeren na liječenje mentalnih bolesti, drugi na pokušaj da se život ljudi učini sretnijim i produktivnijim a treći na identifikaciju i poticanje talentiranih i darovitih pojedinaca. Međutim, nakon drugog svjetskog rata psihologija se u najvećoj mjeri okrenula liječenju psihičkih bolesti te je gotovo sva pažnja bila je usmjerena na ljudske probleme i njihovo ublažavanje što je i razumljivo budući da su negativne posljedice rata bile velike. Zaokupljenost ljudskim problemima i njihovim ublažavanjem svakako je imalo pozitivne posljedice. Neke od psihičkih bolesti danas se uspješno liječe ili ublažavaju a došlo je i do razvoja znanosti o mentalnim bolestima. 

Osim pozitivnih posljedica ovakvo usmjerenje imalo je i neke negativne posljedice. Usmjeravanje na  depresivnost, anksioznost, zlostavljanje i slične probleme dovelo je do stvaranja negativne slike ljudske prirode i do toga da nam se počinje činiti kako su pozitivne strane ljudske prirode rijetke i slučajne.

Ljudi od psihologa očekuju da im pomognu kad imaju problema a isto tako i da im odgovore na pitanje kako živjeti bolje i sretnije. Pitanje je ne samo „kako ne živjeti loše“ nego „kako živjeti dobro“ – a to su različita pitanja. Temama poput ljubavi, optimizma, radosti, hrabrosti do nedavno se bavila popularna psihologija nastojeći ponuditi ljudima pomoć kroz različite knjige samopomoći čiji su savjeti često bili znanstveno neutemeljeni. Posljednjih petnaestak godina ovim temama počinje se baviti pozitivna psihologija. 

Pozitivna psihologija je znanstveno istraživanje uobičajenih ljudskih snaga i vrlina, istražuje što ljudi rade dobro i kako to uspijevaju činiti bilo da se radi o njima samima, njihovim obiteljima ili zajednici u kojoj žive. U ovom pokretu naglašava se ono što je dobro u ljudima a ne ono što je loše. To ne znači da pozitivna psihologija zagovara da trebamo stalno biti sretni i misliti pozitivno što joj se ponekad pripisuje. Psihologija se prije pokreta pozitivne psihologije bavile time kako dovesti ljude od razine minus osam na razinu nula ali ne i kako ih podići do razine plus osam. Pozitivna psihologija nastoji otkriti upravo to istražujući i promovirarajući one faktore koji omogućuju pojedincu i društvu rast i razvoj.

U narednim tekstovima bavit ćemo se različitim temama iz pozitivne psihologije kao što su sreća, ljubav, optimizam, motivacija, ciljevi i sl.


Korištena literatura:

Miljković, D. i Rijavec, M. (2006.) Kako biti bolji. IEP, Zagreb.

Rijavec, M., Miljković, D. i Brdar, I. (2008.) Pozitivna psihologija – znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće. IEP, Zagreb.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Nulta tolerancija na nasilje!

Klikom na fotografiju otvorite virtualni sandučić i ostavite poruku.

OBAVIJEST O REZULTATIMA NATJEČAJA ERASMUS+ 2022

   
BR. PROJEKTA: 2022-1-HR01-KA122-VET-000077354
Zdravstvenoj školi Split su dodijeljena sredstva za provedbu projekta mobilnosti 20 učenika i 2 nastavnika u pratnji u sklopu projekta Erasmus+ ključne aktivnosti 1 u području strukovnog obrazovanja po nazivom "NOVE VJEŠTINE ZA NAS". Odobreno je ukupno 56.138,00 EUR. Planirana je mobilnost u Dublin, Irska, u ožujku 2023. godine s ciljem obavljanja stručne prakse. Trajanje samog projekta je 12 mjeseci  (01.09.2022.-31.08.2023. god)

Tjedan cjeloživotnog učenja

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih kontinuirano provodi aktivnosti usmjerene na promociju cjeloživotnog učenja te organizira nacionalnu obrazovnu kampanju Tjedan cjeloživotnog učenja koji se ove godine održava od 26.9. do 2.10. 2022.

Tjedan cjeloživotnog učenja svake se godine obilježava u brojnim zemljama na svim kontinentima i s istim ciljevima: senzibilizirati javnost za izgradnju pozitivnog ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, promicati kulturu učenja te potaknuti osobnu motivaciju pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja.

Nastavnici naše škole uključili su se u provedbu Tjedna cjeloživotnog učenja.

Živimo u vremenu u kojem smo sve više izloženi Sunčevom zračenju uz trend porasta kožnih novotvorina. Više o ovoj temi moći ćete poslušati u četvrtak, 29.9.2022. u 19 sati u online predavanju  Katije Biskupović, dr. med. i  Silvane Karabatić Knezović, dr.med. “Koža pamti" - faktori rizika za razvoj malignih novotvorina kože” putem poveznice. Očekivano trajanje predavanja je 60 minuta.

Prema definiciji Svjetske zdravstvene organizacije oralno zdravlje je stanje zdravih i za funkciju sposobnih zuba i njihovih potpornih tkiva uključujući zdravlje svih dijelova usne šupljine koji sudjeluju u žvakanju. Žvačna funkcija nije jedini cilj u očuvanju oralnog zdravlja nego važnu ulogu imaju i estetika i fonacija. U petak, 30.9.2022. u 13.15 sati u multimedijskoj dvorani škole poslušajte predavanje “Prevencija i zaštita oralnog zdravlja, uloga medinciske sestre i dentalnog tehničara/ke u dentalnom timu” koje će održati Tomislav Buljubašić, dentalni tehničar, Jelena Šilić, dentalna tehničarka i Mira Talaja, mag. med. techn.

Pridružite se ovim zanimljivim predavanjima!


POZIV UČENICIMA (2. i 3. razreda te 4. A i B)

Dragi učenici,

pozivamo vas da i vi budete dio 13. Smotre „E-medica“ koja će se održati 30.rujna – 2.listopada 2022. u Termama Tuhelj. Projekt E-medica predstavlja virtualnu zajednicu svih zdravstvenih škola RH i inozemnih škola (Slovenija, Srbija, Makedonija). Više o samom projektu pročitajte dokumentu https://bit.ly/E-MEDICA, a na poveznici https://adobe.ly/3DlAvmX pogledajte kako nam je bilo na 12. Smotri.

Ukoliko želite biti dio ove velike i hvalevrijedne Smotre na poveznici https://bit.ly/MOTIVACIJSKO-PISMO  napišite svoje motivacijsko pismo (ROK:21.rujna 2022.) zašto baš vas da odaberemo. Oni najkreativniji kreću na „avanturu” – puno lijepih druženja, stjecanja novih prijateljstava i novih znanja.

ŠKOLSKI KOORDINATOR: Marija Jurišić Šarlija

Priloženi dokumenti:
provjera znanja - if.xls

preskoči na navigaciju