preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
IZDAVANJE POTVRDA

Učenici i roditelji, mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u školu i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.

 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5400019
Ovaj mjesec: 766
Ovaj tjedan: 1946
Danas: 37
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Medicinski tehničari sudionici Domovinskog rata na nastavi u 4. a i 4. b razredu
Autor: Mira Talaja, 10. 11. 2019.

U petak, 8.11., medicinski tehničari sudionici Domovinskog rata, gosp. Ivan Maleš, anesteziološki tehničar i gosp. Ivica Poljak, medicinski tehničar održali su dva sata interaktivne nastave s učenicima 4. a i 4. b razreda. Tema je bila povezana s nastavnom cjelinom iz Zdravstvene njege kirurških bolesnika.


Satu je nazočila i zajedno s gostima vodila temu stručna nastavnica Anela Elezović. Susret je moderirala stručna nastavnica Mira Talaja koja je ovu temu povezala s nastavnom cjelinom MZO i MPT „Učiti kako učiti“ za dvije grupe učenike iz 5. a i 5. b razreda. Gosti su se učenicima predstavili kao izravni sudionici Domovinskoga rata, ukratko opisali svoj ratni put i bojišnice na kojima su proveli mjesece i godine te osjetili sva četiri godišnja doba. Time su dodatno senzibilizirali i potaknuli naše učenike da postave prva pitanja. Susret je postao velika živa interaktivna radionica, na trenutke pretvorena u jedno veliko uho i širom otvorene oči. Učenici su postavljali konkretna pitanja iz struke, a odgovori su dolazili s više strana. Gosti su uspoređivali uvjete rada u današnjoj bolnici s ratnim uvjetima te skrenuli pozornost učenicima da se u stjecanju znanja i vještina trebaju pripremati za sve moguće izazove.

Učenike je zanimalo sve: kako se osiguravao sterilni kirurški materijal anesteziološkim timovima u vrletima Velebita, u Rami, na Svilaji, u dubrovačkom zaleđu, koje su rane najčešće zbrinjavali, kako su se nosili sa čestim smrtnim ishodima vojnika i civila, koji su bili zadaci anesteziološkog tehničara u ratu u odnosu na zadatke u mirnodopskim uvjetima, koji su bili motivi da mladi medicinski tehničari dragovoljno krenu u nepoznato, jesu li bili zaštićeni Ženevskom konvencijom, što je sve radio medicinski tehničar u terenskim ekipama u postrojbama Hrvatskog vijeća obrane neposredno uz liniju vojnih aktivnosti, kako su vršili transport ranjenika s bojišnice do sanitetskog vozila i koliko bi to najduže trajalo, koliko su im bile važne stečene kompetencije nakon srednjoškolskog obrazovanja i dotadašnje radno iskustvo u bolnici u odnosu na ono što se od njih očekivalo u okolnostima rata, kako su nabavljali hranu i vodu, i tako dalje. Učenici su također mogli čuti o nekim posebnim situacijama koje su gostima bile emocionalno i stručno najteže. Naše zdravstvene službe se uistinu mogu ponositi što su već u prvim mjesecima Domovinskoga rata bile jako dobro organizirane i time spasile mnoge živote tako da američka vojska proučava organizaciju i strategiju naše zdravstvene službe u Domovinskom ratu kao primjer dobre prakse.

Gosti su učenicima uputili i poruku: završetak ovog ciklusa obrazovanja tek je prva stepenica učenja jer se neprestano treba stručno usavršavati i to shvatiti kao osobnu misiju i viziju. Domoljublje i čovjekoljublje, poštivanje etičkih načela temeljne su sastavnice dobroga čovjeka, a to su preduvjeti kvalitetnog i profesionalnog medicinskog djelatnika u svim, a osobito ratnim okolnostima. Nekoliko puta učenici su spontano zapljeskali. Vrijeme je brzo prošlo, a da nismo ni primijetili kako su planirana dva školska sata već istekla.  

Na kraju su učenici ispunili kratku anketu ovog stručnog i, premda lijepog, toplog i korisnog, ipak emocionalno zahtjevnog razgovora. Odabranu temu su vrednovali najvišom ocjenom te visoko ocijenili metodu žive riječi i razgovora kao metodu poučavanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Nulta tolerancija na nasilje!

Klikom na fotografiju otvorite virtualni sandučić i ostavite poruku.

OBAVIJEST O REZULTATIMA NATJEČAJA ERASMUS+ 2022

   
BR. PROJEKTA: 2022-1-HR01-KA122-VET-000077354
Zdravstvenoj školi Split su dodijeljena sredstva za provedbu projekta mobilnosti 20 učenika i 2 nastavnika u pratnji u sklopu projekta Erasmus+ ključne aktivnosti 1 u području strukovnog obrazovanja po nazivom "NOVE VJEŠTINE ZA NAS". Odobreno je ukupno 56.138,00 EUR. Planirana je mobilnost u Dublin, Irska, u ožujku 2023. godine s ciljem obavljanja stručne prakse. Trajanje samog projekta je 12 mjeseci  (01.09.2022.-31.08.2023. god)

Tjedan cjeloživotnog učenja

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih kontinuirano provodi aktivnosti usmjerene na promociju cjeloživotnog učenja te organizira nacionalnu obrazovnu kampanju Tjedan cjeloživotnog učenja koji se ove godine održava od 26.9. do 2.10. 2022.

Tjedan cjeloživotnog učenja svake se godine obilježava u brojnim zemljama na svim kontinentima i s istim ciljevima: senzibilizirati javnost za izgradnju pozitivnog ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, promicati kulturu učenja te potaknuti osobnu motivaciju pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja.

Nastavnici naše škole uključili su se u provedbu Tjedna cjeloživotnog učenja.

Živimo u vremenu u kojem smo sve više izloženi Sunčevom zračenju uz trend porasta kožnih novotvorina. Više o ovoj temi moći ćete poslušati u četvrtak, 29.9.2022. u 19 sati u online predavanju  Katije Biskupović, dr. med. i  Silvane Karabatić Knezović, dr.med. “Koža pamti" - faktori rizika za razvoj malignih novotvorina kože” putem poveznice. Očekivano trajanje predavanja je 60 minuta.

Prema definiciji Svjetske zdravstvene organizacije oralno zdravlje je stanje zdravih i za funkciju sposobnih zuba i njihovih potpornih tkiva uključujući zdravlje svih dijelova usne šupljine koji sudjeluju u žvakanju. Žvačna funkcija nije jedini cilj u očuvanju oralnog zdravlja nego važnu ulogu imaju i estetika i fonacija. U petak, 30.9.2022. u 13.15 sati u multimedijskoj dvorani škole poslušajte predavanje “Prevencija i zaštita oralnog zdravlja, uloga medinciske sestre i dentalnog tehničara/ke u dentalnom timu” koje će održati Tomislav Buljubašić, dentalni tehničar, Jelena Šilić, dentalna tehničarka i Mira Talaja, mag. med. techn.

Pridružite se ovim zanimljivim predavanjima!


POZIV UČENICIMA (2. i 3. razreda te 4. A i B)

Dragi učenici,

pozivamo vas da i vi budete dio 13. Smotre „E-medica“ koja će se održati 30.rujna – 2.listopada 2022. u Termama Tuhelj. Projekt E-medica predstavlja virtualnu zajednicu svih zdravstvenih škola RH i inozemnih škola (Slovenija, Srbija, Makedonija). Više o samom projektu pročitajte dokumentu https://bit.ly/E-MEDICA, a na poveznici https://adobe.ly/3DlAvmX pogledajte kako nam je bilo na 12. Smotri.

Ukoliko želite biti dio ove velike i hvalevrijedne Smotre na poveznici https://bit.ly/MOTIVACIJSKO-PISMO  napišite svoje motivacijsko pismo (ROK:21.rujna 2022.) zašto baš vas da odaberemo. Oni najkreativniji kreću na „avanturu” – puno lijepih druženja, stjecanja novih prijateljstava i novih znanja.

ŠKOLSKI KOORDINATOR: Marija Jurišić Šarlija

Priloženi dokumenti:
provjera znanja - if.xls

preskoči na navigaciju